Ansökan

Objektplanerare till Saab – rollen för dig som gillar att jobba detaljorienterat

* Obligatorisk information

Fyll i med LinkedIn

ELLER
/500
/500
/500
/20000
/undefined0
Välj din fil här
Välj din fil här
** Jag ger härmed ett fullständigt samtycke vilket medför att uppgifterna jag lämnar i denna ansökan används för att matcha mig mot detta och andra uppdrag enligt följande villkor
Vi söker dig som vill anta en utmanande roll som Objektplanerare på Saab Aeronautics i Linköping. Ett spännande uppdrag väntar dig som vill vara delaktig i planeringen för pågående utvecklingsprojekt! Har du erfarenhet av planering och gillar att grotta ner dig i detaljer kan det här vara möjligheten för dig.

Om företaget

Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. De är 15 000 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av intäkterna går till forskning och utveckling.

Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag som ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Det är också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.

Dina arbetsuppgifter

Som objektplanerare arbetar du i ett av våra utvecklingsprojekt inom flyg med fokus på planering och koordinering. Du arbetar med analys och uppföljning av artiklar, verktyg och underlag genom hela flödet. Arbetet innebär mycket koordinering med olika tekniska discipliner internt på Saab. Du kommer att verka som "spindeln i nätet" och därmed är det är viktigt att du är bra på att samarbeta och kan ta egna initiativ.

Din profil

För att passa som Objektplanerare har du följande kompetenser:
  • Erfarenhet av planering/koordinering
  • Fallenhet för systemarbete
  • Goda kunskaper i såväl svenska som engelska


Vilka egenskaper är viktiga rollen? Till att börja med är det fördelaktigt om du trivs med ett strukturerat och analytiskt arbetssätt med fokus på detaljer. Det är också viktigt att du kan hantera parallella arbetsuppgifter och att du självständigt kan inhämta information som krävs för att lösa dina arbetsuppgifter. För att lyckas i jobbet bör du vara en lagspelare, bra på att kommunicera och ha förmågan att inhämta information samt att leda och koordinera.

Ansökningsförfarande

Skicka in din ansökan på www.skill.se redan idag, glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig och att uppdatera dina uppgifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd som konsult hos oss på Skill och uppdraget startar snarast möjligt.

Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Erica Wiquist på mailadress erica.wiquist@skill.se

Om oss

Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.