Ansökan

Fastighetsskötare till Lundbergs Fastigheter

* Obligatorisk information

Fyll i med LinkedIn

ELLER
/500
/500
/500
/20000
/undefined0
Ja
Nej
Nybörjare
Vissa kunskaper
Goda kunskaper
Mycket goda kunskaper
Modersmål
Nybörjare
Vissa kunskaper
Goda kunskaper
Mycket goda kunskaper
Modersmål
Välj din fil här
Välj din fil här
** Jag ger härmed ett fullständigt samtycke vilket medför att uppgifterna jag lämnar i denna ansökan används för att matcha mig mot detta och andra uppdrag enligt följande villkor
Vad är det bästa för staden? För individen? För tryggheten, klimatet och ekonomin? Och hur ska miljöer utformas och fyllas för att bli levande, dynamiska och attraktiva mötesplatser där människor verkligen vill vara? Om tio år? Eller hundra? På Lundbergs Fastigheter utvecklar vi attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, jobba och berika sin lediga tid. Vi vill bidra till positiv förändring och inspireras av att hela tiden bli ännu lite bättre. Nu söker vi en serviceinriktad fastighetsskötare som kommer att ansvara för ett antal av våra bostadsfastigheter i Linköping.

Om företaget

Lundbergs Fastigheter grundades 1944 och har vuxit till en av Sveriges stora privata fastighetsägare, med omkring 180 medarbetare. I dag finns vi i 10 städer och har tre affärsområden: bostad, kontor och handels- och mötesplatser. Lundbergs Fastigheter är ett helägt dotterbolag till det börsnoterade L E Lundbergföretagen AB.

Dina arbetsuppgifter

Som vår nya fastighetsskötare ingår du i vårt familjära team i Linköping och ansvarar för den dagliga skötseln av våra bostadsfastigheter. Du ser till att våra fastigheter och utemiljöer är välskötta, i rollen ingår både förebyggande underhåll och att åtgärda serviceärenden. Du utför ditt arbete i tätt samarbete med fastighetsförvaltare, uthyrare och andra kollegor.

Att ta emot och planera serviceanmälningar samt följa upp att allt åtgärdas på ett tillfredsställande sätt är en viktig del av ditt arbete. När det krävs behörighet eller kompetens du själv inte har, beställer du arbeten genom entreprenörer och ser till att de genomförs enligt överenskommelse. Du jobbar nära våra hyresgäster för att säkerställa en kundupplevelse som präglas av omtanke och engagemang. Nöjda kunder är helt avgörande för att vi ska fortsätta utvecklas och vara framgångsrika.

En typisk arbetsdag kan börja med en genomgång av inkommande serviceanmälningar. Därefter tar du en runda i våra fastigheter för att säkerställa att allt ser välskött ut och du åtgärdar eventuella problem. Du planerar och genomför även förebyggande underhåll och för at se till så att våra fastigheter fungerar väl för de boende.

Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat:
  • Kontakt med hyresgäster och åtgärdande av serviceanmälningar
  • Fastighetsronderingar och förebyggande underhåll
  • Felsökning och enklare reparationer
  • Skötsel av våra utemiljöer för att säkerställa en trivsam boendemiljö
  • Samarbete med entreprenörer och leverantörer för åtgärder som kräver extern kompetens
  • Besiktningar i samband med utflyttningar.

Din profil

Vi ser gärna att du har erfarenhet av fastighetsskötsel av bostadsfastigheter. Det är också meriterande om du har en utbildning inom fastighetsteknik, men vi lägger störst vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja och intresse av att lära.

Att du har en god social förmåga och tycker om att hjälpa människor är en förutsättning för att trivas och lyckas i rollen. Vi tror att du beskrivs som en serviceinriktad och positiv person som trivs med att samarbeta och hjälpas åt. Du är ansvarstagande och ordningsam och säkerställer att dina arbetsuppgifter slutförs med gott resultat och i tid. Vidare är du initiativtagande och har en god förmåga att självständigt planera och strukturera ditt arbete med den dagliga driften och skötseln av våra fastigheter.

B-körkort, samt goda kunskaper i både svenska och engelska, är krav för tjänsten.

Ansökningsförfarande

I den här rekryteringen samarbetar Lundbergs Fastigheter AB med Skill. Urval påbörjas efter sista ansökningsdag 3/11. Rekryteringsprocessen omfattar två tester tidigt i processen: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. På slutkandidat genomförs också en ekonomisk bakgrundskontroll samt utdrag ur belastningsregister.

Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvariga rekryterare Andreas Schmidt på andreas.schmidt@skill.se alt. 0738-54 71 35.
Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.

Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.

People change – everything.